Online képzések
Olyan világban élünk, ahol fokozottan igaz az a mondás, hogy semmi sem állandó, csak a változás.
Nem az a kérdés, hogy így van-e, hanem, hogy mit kezdünk mindezzel?
A megoldás a képzés-fejlesztési és támogatói módszertan megújulásában található,
amely elsősorban digitális csatornákra korlátozódik és az egyéni, illetve kiscsoportos támogatásra, fejlesztésére koncentrálódik.
Javasolt támogatásunkkal Önök is aktívan tudják támogatni a cég munkatársait beosztottaktól a vezetőkig, ezáltal működőképesen tartani a céget.
Képzések, tréningek
Skype-on, Zoom-on kiscsoportos tréningek megtartása a teljes tréning palettánk témáiból
Tekintse meg
- ügyfélkapcsolati kommunikáció fejlesztésére kialakított képzéseinket
- vezetői készség és kompetencia fejlesztésére irányuló képzéseinket
- kiemelten aktuális, változás és válságkezelés, reziliancia témájú támogató prgramjainkat
Megvalósítás: online, max. 6 fős csoportok, 1,5 órás modulokban, téma függvénye szerint alkalmommal.
Pszichológiai konzultáció / coaching
Skype-on vagy Zoomon, egyéni vagy kiscsoportos támogatást ajánlunk az alábbi témákban:
- hogyan lehet elviselni a home office-t?
- hogyan tudom jól beosztani az időmet, ha otthonról dolgozom, és esetleg a családom többi tagja is otthon tartózkodik (gyerekek online iskola, stb.)?
- hogyan tudom a bezártság, összezártság, egyszerre túl sok, túl kevés és/vagy megváltozott feladat miatti stresszt kezelni?
- hogyan tudok reziliensen reagálni, viselkedni a megváltozott helyzetben?
- hogyan kezeljem ezt a sok változást, és hogyan készüljek a jövőbeni változásokra?
- hogyan tudom a beosztottaimat motiválni, támogatni, ellenőrizni, segíteni a megváltozott helyzetben?
- hogyan kezeljem a konfliktusokat (akár munkával kapcsolatos, akár otthoni létben felmerülő)?
- hatékonyság home office-ban
- mentális egészségmegőrzés home office-ban
- megváltozott leadership home office-ban
- magánéleti problémák vezetői kezelése
Szakértői konzultációs tanácsadás és coaching
Skype-on, Zoomon vagy telefonon, ügyfélkapcsolati területek munkatársai (operátoroktól vezetőkig) számára ajánljuk:
- hatékony vezetői változás- és kríziskommunikáció
- ügyfélkapcsolati munkatársak teljesítményének fenntartása távoli eléréssel (home office): motiválás, támogatás, ellenőrzés
- változáskommunikáció az ügyfelek felé (munkahelyen és home office-ban)
- ügyfélkapcsolati konfliktus- és krízishelyzetek kezelése (munkahelyen és home office-ban)
- ügyfélmegtartás és akvirálás megváltozott körülmények között
- kommunikációs támogató és segédanyagok elkészítése és kapcsolódó konzultáció
A megvalósításról:
- egy ülés 50 perc (létszámtól függetlenül)
- előzetes bejelentkezés, időpont egyeztetés szükséges