Módszereink

Online képzések

Olyan világban élünk, ahol fokozottan igaz az a mondás, hogy semmi sem állandó, csak a változás.
Nem az a kérdés, hogy így van-e, hanem, hogy mit kezdünk mindezzel?

A megoldás a képzés-fejlesztési és támogatói módszertan megújulásában található,
amely elsősorban digitális csatornákra korlátozódik és az egyéni, illetve kiscsoportos támogatásra, fejlesztésére koncentrálódik.

Tréningek

Egész napos programok - egy, kettő vagy több napos tréningek.
Tréningjeink során arra törekszünk, hogy ne csupán elméleti kereteket adjunk, hanem azzal foglalkozzunk, arra keressünk megoldást, ami a résztvevők számára a témához kapcsolódóan legaktuálisabb kérdés. Módszereinket a helyzethez és tematikához igazítva rugalmasan alkalmazzuk.

A tréningjeinken alkalmazott módszerek:

Field coaching - Egyéni támogatás, shadowing "on the job"

Egyéni coaching, shadowing, field coaching - magas bizalmi szinten alapuló egyéni támogatást jelent. „On-the-job” módszerrel tanácsadó munkatársunk éles ügyfélkapcsolati helyzetben ('real-time') megfigyelést és/vagy behallgatást végez és támogató, fejlesztő visszajelzést ad a munkatársaknak.
A cél a jó ügyfélkezelési és tárgyalási magatartás erősítése, a fejlesztendő területek felismerése, magabiztosabb fellépés és a hibák kiküszöbölése.

Tematikus fókusz modulok

Mind vezetőként, mind pedig támogatóként megtapasztaltuk, hogy egyre több nehézségbe ütközik egy-egy hagyományosnak mondható klasszikus (elvonulós) kétnapos tréning kivitelezése.
Ennek számos, sokak által ismert, eltérő oka lehet, amelyek felsorolásába nem kívánunk belefogni.
Sokkal fontosabb, hogy befogadtuk ezt az igényt és reagáltunk is rá: Bármely képzés-fejlesztési programunkat több egymásra épülő félnapos moduláris sorozat keretében is meg tudjuk valósítani.

Kommunikációs támogatóanyagok kialakítása

Spontaneitásra szükség van, de a várható helyzetekre érdemes felkészülni. Ne bízzuk a véletlenre, hogy az adott helyzetben megtaláljuk-e a legmegfelelőbb kifejezéseket, sikerül-e egyértelműen, tömören, világosan összefoglalni a gondolatainkat! A telefonos kapcsolatfelvétel gyakran az első kép, benyomás, amit a leendő ügyfél kap a szolgáltatóról. Ez döntően befolyásolja egyrészt a személyes találkozóra, illetve a szolgáltatás igénybevételére való hajlandóságát, - a sikerességet!