Akiknek segíteni tudunk
Pozíciótól, feladat- és felelősségi körtől függetlenül képezzük és fejlesztjük az ügyfélkapcsolati területek munkatársait.
- Ügyfélszolgálati (személyes és telefonos) munkatársakat
- Ügyfélkapcsolat ápolókat
- Értékesítőket
- Telesaleseket
- Támogatókat
- Vezetőket
Call és Contact Centerek, SSC-k
A telefonos kapcsolattartás az ügyfélmegtartás és új Ügyfelek szerzésének leghatékonyabb formája. Az Ügyfelek tudatában vannak annak, hogy egy-egy területen tucatnyi szolgáltató közül választhatnak, ezért folyamatosan törekedni kell arra, hogy a piaci pozíció megtartása és erősítése érdekében az újonnan szerzett Ügyfelek mellett a már megnyert Ügyfeleket megerősítsük a saját döntésük, választásuk helyességében.
A telefonos ügyfélkapcsolati helyzetek megélése döntően befolyásolja leendő és meglévő Ügyfeleinket. Mindezt csak rendkívüli hatékonysággal működő CC-k és SSC-k biztosíthatják.
Ami ehhez szükséges:
- tökéletesen képzett és felkészült munkatársak
- optimálisan kialakított munkafolyamat és
- technikai feltételek
Sales csapatok
Az értékesítési terület támogatása sosem lehet másodrangú!
Olyan egységes fejlesztési keretrendszert és folyamatot kínálunk, mely támogatja mind az akvizíciót végző, mind az azt támogató munkatársak kompetencia,
készség és hozzáállás pozitív változását, biztosítja az együttműködés hatékonyságát.
Az ügyfelekkel kapcsolatos személyes, telefonos vagy e-mail-es helyzetekben minden esetben a hosszú távú kapcsolatot, az Ügyfél megtartását kell szem előtt tartani.
Ennek érdekében olyan kommunikációs eszközöket, technikákat kell alkalmaznunk,
amelyek biztosítják a helyzet megfelelő kezelését a hitelesség, udvariasság és nyílt kommunikáció hármasának megtartásával még konfliktus esetén is.
Értékesítők és Ügyfélreferensek - akvizíciós készség és hajlandóság növelése
Ügyféltámogató munkatársak - az akvizíciós folyamat hatékony támogatása
Személyes ügyfélszolgálatok
Az ügyfelek, vásárlók elégedettségének növelése érdekében a személyes hatáskeltés eszközeinek fejlesztésével foglalkozunk.
Fontos egy egységes ügyfélkezelési filozófia kialakítása, melynek vállalása révén a munkatársakban tudatosul, hogy
az Ő munkájuk – minden szempontból - kifogástalan minősége elengedhetetlen feltétel az ügyfélkör megtartásához, illetve folyamatos bővítéséhez.
Cél az ügyféllel történő kommunikáció fejlesztése, továbbá, hogy olyan szakmailag tökéletesen felkészült munkatársak dolgozzanak az ügyfélkapcsolat területén,
akik magas színvonalon képviselik a cég arculatát, ügyfélcentrikus beállítottságúak, értékesítés-orientáltak és a minőségi szolgáltatás iránt elkötelezettek.
- eszközök adása ahhoz, hogy a résztvevők a napi szakmai helyzeteket felkészülten, sikeres tudják kezelni
- kommunikációs technikák megismertetése a problémás helyzetek kezelésére
- a konfliktushelyzetek kezelésének egységesítése