Kommunikációs támogatóanyagok kialakítása
Spontaneitásra szükség van, de a várható helyzetekre érdemes felkészülni. Ne bízzuk a véletlenre, hogy az adott helyzetben megtaláljuk-e a legmegfelelőbb kifejezéseket, sikerül-e egyértelműen, tömören, világosan összefoglalni a gondolatainkat! A telefonos kapcsolatfelvétel gyakran az első kép, benyomás, amit a leendő ügyfél kap a szolgáltatóról. Ez döntően befolyásolja egyrészt a személyes találkozóra, illetve a szolgáltatás igénybevételére való hajlandóságát, - a sikerességet!
Scriptek kidolgozása - érvrendszerek, kifogás- és ellenvetéskezelési panelek
A támogató script növeli a felkészültségi szintünket, erősíti a magabiztosságot, csökkenti a bizonytalanság okozta stresszt!
Amit vállalunk: nagy figyelmet fordítva a támogató anyagok elkészítésére,
kidolgozásra kerül egy minden részletre kiterjedő „kommunikációs mankó”, amely támogatja a munkatársakat az Ügyféllel folytatott kommunikáció során.
- Értékesítési, telekommunikációs script, amelynek következetes és pontos alkalmazása növeli az értékesítési esélyeket és ezáltal a sikeresen lezárt ügyfélkapcsolati helyzetek számát
- Egységes érvrendszer kidolgozása, amely személyre szabott haszonérvelés formájában megfogalmazva biztosítja a maximális hatékonyságot, szem előtt tartva az Ügyfelek lehetséges motivációit
- Ellenvetés- és kifogáskezelés, melynek révén a munkatársak felkészülve fogadhatják az Ügyfelek ellenvetéseit, és biztosíthatják a tanácsadói szerepük elfogadtatását
DM levelek kidolgozása, kialakítása
A törzsügyfélkezelés megkívánja, az akvizíciós tevékenység pedig nélkülözhetetlen eszközként tekint az elektronikus és hagyományos levelezési és ügyfélkapcsolattartási csatorna alkalmazására. Szükség szerint, segítünk a levelek kialakításában vagy megvizsgáljuk a már elkészült, használatban lévő anyagokat. Javaslatot teszünk a finomhangolásra.