Kik vagyunk?

Képzési megközelítésünk

Csak akkor vállalunk el egy feladatot, ha tudjuk, hogy felkészültek, kellően tapasztaltak és képesek vagyunk annak elvégzésére.
Tapasztalatunkkal segítjük Ügyfeleinket, szakmai javaslatokat teszünk a ki nem mondott igényekre is.
Képesek vagyunk különleges, egyedi igényekre különleges, egyedi megoldást kínálni.
Hosszú távú, sikeres, harmonikus együttműködésre törekszünk, professzionális hozzáállással, maximális figyelmet szentelve Ügyfeleinkre.

Múltunk és jelenünk

2002. óta nyújtunk minőségi, teljes körű képzést és szervezetfejlesztési támogatást call centerek, SSC-k, sales teamek és ügyfélszolgálati csapatok részére.
Egyedülálló felkészültségünket, szakmai hátterünket és hitelességünket azok a tapasztalataink biztosítják, amelyeket 1993. óta szereztünk sales és marketing területen:

  • ügyfélkapcsolati "tűzvonalban"
  • vezetőként és
  • szervezetfejlesztőként, mint oktató - tréner - tanácsadó - coach

Munkatársaink

Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy azokban a témákban, amelyek részét képezik képzési palettánknak, ne elégedjünk meg azzal, hogy a múltban értékes gyakorlatot szereztünk.
Ma is a mindennapi munkánk részét képezi, hogy aktívan használjuk és tovább fejlesztjük megszerzett kompetenciáinkat.
Hatékony akvizíció, törzsügyfélkezelés és a manageri feladatok sikeres végrehajtása ma is a napi gyakorlatunk részét képezik.